(Köz)szempont

Hazánk és a világ ügyes, de leginkább bajos dolgai, felrázva, nem keverve.

Kontakt

Az e-mail címed:

A legújabb szempont a FeedBurner-rel jut el hozzád.

Személyes kontakt: kozszempont@gmail.com

Követési távolság:

Ezeket szeretjük:

Vitatott szempontok

  • sorica123 (törölt): 'Egyszerűen csak emberközelivé válna, és ami még ennél is lényegesebb: jóval modernebbé.' - szerin... (2011.02.01. 09:42) Könyvtári tragikomikum
  • Kandabula: @SAJNOS KIOPERÁLTÁK AZ AGYAMAT,EZÉRT TÜNTETNI JÁROK: johogyvansárhányod. Nekemnincs. (2011.01.20. 00:51) Valami változott
  • SAJNOS KIOPERÁLTÁK AZ AGYAMAT,EZÉRT TÜNTETNI JÁROK: @Kandabula: Tessék,tessék? Nem hallom,mert zörög a sárhányó! :) (2011.01.19. 21:32) Valami változott
  • Kandabula: @SAJNOS KIOPERÁLTÁK AZ AGYAMAT,EZÉRT TÜNTETNI JÁROK: johogyvagy! Üldözjél, előbutob utoléreld maga... (2011.01.19. 19:08) Valami változott
  • Kandabula: @SAJNOS KIOPERÁLTÁK AZ AGYAMAT,EZÉRT TÜNTETNI JÁROK: örülök, hogy vagy. Üldözjél. Elöbutobb útolér... (2011.01.19. 19:06) Valami változott
  • Utolsó 20

Író, szerző, műfordító

Itt a lé a tét...

2011.01.07. 20:33 H00ligan

Nemigen hiszem, hogy bárkinek is nagy meglepetést okozott volna azzal a Médiahatóság, hogy az első eljárást pont az RTL Klub ellen indították el. Az okokat, vagy inkább csak a sejteni vélhető indítékokat nagyjából ismerjük is, sokszor rálépett már a jobboldal tyúkszemére a csatorna, ha mással nem, hát a Heti Hetessel egészen biztosan. A kereszténydemokraták utánpótlás-válogatottja, pedig úgy gondolta, beszáll az offenzívába: ők a Való Világ miatt kezdték el őket rugdosni. De kérdem én: miért is?

Azon nem fogunk összeveszni, hogy maga a műsor egy hulladék, az újabb VV fiúk és VV lányok celebbé avanzsálására nagyjából annyi szükség van, mint Kósa Lajos gazdasági megállapításaira. Ugyanakkor továbbra sem értem, hogy a politika szent lovagjainak miért kell keresztes háborút indítani gyakorlatilag bármilyen műsor ellen? Ilyenkor csak arra tudok gondolni, hogy hajlamosak elfelejteni: az embernek joga van a szabad (műsor)választáshoz. Bár még nem láttuk az új Alkotmányt, lehet nem kellene ezt elkiabálni.

Lehetne azon is vitatkozni, hogy milyen hatással van ez a műsor a gyerekekre és a családokra, de gyanítom, sok helyen ez a közös esti program. Aki pedig hagyja a gyerekének, hogy ilyen műsort nézzen, az ellen szabályozással tenni úgysem lehet. Elvégre mindenki alanyi jogon hülye.

Minden esetre jómagam még egy percet sem láttam az adásokból. Nem csak azért, mert szar, hanem azért sem, mert nem érdekel. Ha pedig nem érdekel, akkor nem kapcsolok oda. Ennyi. Az RTL Klub és a VV viszont fut, profitot termel, ami arra enged következtetni, hogy az emberek azért nézik, mert nézni akarják, és nem azért, mert valaki pisztolyt fogna a tarkójukhoz. Azt viszont el kellene fogadni, hogy most erre van szükség, és nem csak azért, mert nem adnak más műsort, mondjuk Verlaine és Rimbaud verseket 24 órában. Bár az IKSZ valószínűleg ez ellen is fellázadna, kifogásolván a két szerző nem éppen családbarát életmódját.

Ha az ember munka után fáradtan hazaér, nem az lesz az első, hogy Hegelt kezd el olvasni, inkább bekapcsolja a tv-t, hogy nézzen valami agyradírt, ez egy ilyen kor, el kell fogadni. Aki meg akarja, úgyis az utóbbit választja majd, de nem azért, mert kényszerítik rá. Elvégre erről szólna a demokrácia. Vagy legalább is eddig erről szólt.

335 komment · 5 trackback

Címkék: rtl klub kdnp médiatörvény való világ iksz médiahatóság

A bejegyzés trackback címe:

https://szempont.blog.hu/api/trackback/id/tr352568302

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Itt a lé a tét... 2011.01.08. 16:50:46

Nemigen hiszem, hogy bárkinek is nagy meglepetést okozott volna azzal a Médiahatóság, hogy az első eljárást pont az RTL Klub ellen indították el.

Trackback: A sajtószabadság vége? 2011.01.08. 15:09:39

Ténytár A “médiaalkotmánynak” nevezett törvény jelentősen átalakítja a magyar elektronikus médiumok rendszerét, változtat

Trackback: Már a TV2-nek is lett "intendánsa" 2011.01.08. 11:25:18

Tovább dübörög a forradalmi médiaterror gépezet. Eddig csak a köztévéket einstandolták (olyannyira, hogy az M1-en a nulla támogatású KDNP is többet szerepel, mint bármelyik ellenzéki párt). De a szép új világban nem elég a köztévék lenyúlása és az NMHH...

Trackback: Az érv 2011.01.08. 10:45:32

A TTL Klub nevű tévécsatornát büntetnék amiatt, mert legújabb műsorában, az "Ezek tiszta hülyék" című vetélkedőben közvetlen életveszélynek teszik ki a versenyzőket.- Egy olyan elem sincs a műsorunkban, amely ne lenne megtalálható más tévék v...

Trackback: A szájkosártörvény és a beugatós műsor 2011.01.08. 09:56:17

Az ECHO tévéből megtudhattuk, mit kell gondolnunk a Médiatörvényről, ha igaz magyar embernek akarjuk tartani magunkat. Január negyedikén a Kibeszélő műsorvezetője a három téma egyikeként nyilvános vitára bocsátotta nézői körében a 2011. január elsejét...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nem vagyok fideszes 2011.01.08. 17:03:00

@légycsapó:

Ez pontosan olyan, hogy miért nincs alkoholtilalom, meg miért legális még a cigaretta. Mert ugye bármiről van is szó, lényegében a pénzről van szó.

magyalka 2011.01.08. 17:03:17

@AnnaKarenina: nem a meztelen nővel van bajom, hanem ahogyan bántak vele. Ez most feministán hangzott, de vállalom.

Nem vagyok fideszes 2011.01.08. 17:04:48

@csücsköm:

Na igen, Morricone nagyon jó és lélekemelő, de milyen jól tud esni időnként egy kis Nirvana!

kútásó 2011.01.08. 17:05:04

@mement: hat ezt csak evolucios alapon tudom megcafolni. ha a tiltas teljesen hatastalan lenne, sot ellenkezo hatsau, mint amire szanjak, akkor mar reg kiveszett volna a tarsadalmi szabalyozo mechanizmusok kozul. Egyebkent tudsz egyetlen peldat - talan az amerikai sesztilalmon kivul - ahol valoban nott volna egy termek fogyasztasa miutan teljesen betiltottak. De ha a konkret kerdest nezzuk, akkor az emberek az rtl vv-je helyett az interneten neznek a 90es evek nemet bb-jet feliratozva?

gmower (törölt) 2011.01.08. 17:06:26

@mement: Szerintem a posztban tárgyalt (és a többi) műsorral, nem az az igazi probléma, hogy neadjisten felbukkan benne egy pár másodlagos nemi jelleg, hanem hogy a fiatalokban még véletlenül sem azt az érzést erősíti, hogy sok tanulással és kemény munkával fog előrébb jutni a társadalmi ranglétrán... Azt sokkal inkább, hogy prostituálódj (a szó szoros, és kevésbé szoros értelmében is), valamint pénzért bármekkora hülyét csinálhatsz magadból.

Kerek négyszög 2011.01.08. 17:06:28

@Lófasz Hadnagy: Na ugye. Tehát mégsem a tiltás a célravezető módszer.

Id. Lencsés István 2011.01.08. 17:08:38

@légycsapó:
Szerencsejáték!
1. Ez is érdekes felvetés, ténylegesen ebben minden vallás, párt egyetért, hogy legyen!
2. Egyetértés van a képviselői fizetések emelésében.
3. Egyetértés van a költségtérítésekben.

Most akkor mi van, csak azzal nem értenek egyet, hogy normálisan élhessünk?

GDP arányos fizetésbe persze nem mennek bele 2/3-al, pedig így teremtenének konstruktív ellenzéket. Az összes országgyűlési képviselő segítené a munkát, a kormány munkáját. Miért nem?

revolver 2011.01.08. 17:10:29

ha kicserélem a K-t és I-t az jön ki, hogy KISZ

Nem vagyok fideszes 2011.01.08. 17:10:58

@légycsapó:

Félreértesz, nem vagyok a tiltás pártján, sőt!

Csak azt a kérdést tettem fel, hogy mi a károsabb: ha valaki lát három kivillanó cicit, vagy ha totális hülyítést ezotéria néven + még le is akarják húzni pénzzel? És ha a KISZ-nek, párdon, az IKSZ-nek a cickkel baja van, az átkúrással/lehúzzásal miért nincs?

gmower (törölt) 2011.01.08. 17:11:00

@légycsapó: A kérdésfelvetés jogos, ezt én sem értem igazán. Ha rögtön betiltani nem is kéne, de a cigarettához hasonlóan legalább a reklámozását ki kéne iktatni, mint ahogy az alkoholét is.

mement 2011.01.08. 17:13:22

@kútásó: Sajnos a vilag nem ilyen logikus, ha az lenne mar kivszett volna, de amig olyan dolgokat is ideologiai alapon kozelitunk meg ami mondjuk egesszsegugy es szakmai kerdesek, ez nem fog valtozni.

Sajnos pont a tiltas miatt nem tudjuk mernek hogy a fogyasztas no e vagy sem, egy biztos, hogy a tiltas ellenere jelen van, es szeles korben elterjedt konnyen hozzaferheto, barkinek.

mement 2011.01.08. 17:14:14

@gmower: Jo de ha a fitalaok korbe neznek a vilagban, akkor is ugyanerre az eredmenyre jutnak, ennek csak tunete hogy megjelenik ez a mentalitas a tv ben.

csücsköm 2011.01.08. 17:19:59

@kútásó: vagy a 2007-2010-es brit, ausztrál verziókat, felirat nélkül, mert mindenki perfekt angolból

kapiksz 2011.01.08. 17:22:37

A cikk tökéletesen vázolja a helyzetet: A lényeg, hogy az én ízlésemnek megfelelő információhoz jutást ne szabályozza senki. A másik, hogy a VV az egy hulladék !! Hmm, Ez ízlés kérdése, még a cikkírónak sincs kezében a bölcsek köve !! Lehet hogy neki a Jancsó filmek a kultúra netovábbja, nekem hulladék ! Minden zene sikere attól függ hányan hallgatják, minden könyv sikerét az eladott példányszám határozza meg ..stb Ha a VV nézettsége valóban az amit mutat, akkor annyi, azt kell mondjuk: Ez bejött, és a műsor menedzserei beleszarnak az okoskodó műmájer blogírókba.

Id. Lencsés István 2011.01.08. 17:23:27

@Lófasz Hadnagy: Kedves Lófasz!

Most kapcsoltam az MTV-1 vallási műsorra, majd utána el. Jó lenne egy kis műsorszünet a TV-ben, mert kell az utánpótlás. Nagyon szép erotikus szobrok és festmények láthatóak egyébként az egyháznál. A vatikán festmények egyébként tényleg szebbek. A gyermekek három évig meztelenek. Női mellek kavalkádja. és bizony a tiédnél kisebb f....-ok Kereső program!

regress 2011.01.08. 17:25:49

ikszbencét még éjfélkor sem engedném képernyőre.ezek betegek.én azért nem lehetnék pap,mert egészséges férfi vagyok.milyen erkölcsről,családról ,gyerekről beszélnek ezek??

gmower (törölt) 2011.01.08. 17:27:45

@mement: Ez persze valamennyire igaz, de ha mondjuk a mindenféle műsorokban nem csak a celebekkel foglalkoznának, hanem a társadalom valóban értékes tagjaival is, talán idővel ez visszahatna a világra is. Átlagember csak akkor tűnik fel a képernyőn, ha beteg a gyereke és ezért sajnálni kell, pedig ennek nem feltétlenül kéne így lennie. Azért ennyire nem beteg a világ, rengeteg ember dolgozik benne erőn felül fillérékért, és még boldogok is. Sőt, bármilyen elképzelhetetlennek tűnik a kertv-ken, és szenzációhajhász médián keresztül nézve a világot, bizony nem kevés becsületes, a feladatát valóban komolyan vevő politikus is van országunkban (általában ők persze helyiek) például...

tolsztoj 2011.01.08. 17:28:36

@Lófasz Hadnagy:

A nevedet nagyon jól választottad, csak az évet tévesztetted el , de azt nagyon - igen látszott az eredmény 1994-ben, 2002-ben, 2004-ban, 2006-ban - van ebben az országban agyhalott bőven! - lehet hogy ilyen irdatlan teherrel nem is mászunk ki a szarból - a liberálbolsevik agyficamosok lehúznak vissza a mocsárba - amit évtizedek alatt ők teremtettek - de annyira hülyék, hogy még ezt sem tudják belátni - szegény lelkiekben szegények....

kapiksz 2011.01.08. 17:33:40

@tolsztoj: Ez sajnos igaz ! De ugye nem örülünk ennek, hanem inkább szomorú tény :(

Id. Lencsés István 2011.01.08. 17:33:41

Krisztus = NÉP!

A 417 x 636 cm-es, közel másfélszeres életnagyságú alakokat ábrázoló Krisztus Pilátus előtt című festmény témáját János evangéliuma 18. részéből merítette: Krisztus és Pilátus első találkozását ábrázolja. A válság csúcspontját ragadta meg Munkácsy: a döntő összecsapást, amelyben szemmel láthatólag a hitében erős Krisztus a győztes. Poncius Pilátus helytartói székében ül, rosszkedvűen latolgatja, mitévő legyen, mit mondjon, így hármas konfliktus alakul ki: Jézus és a tétovázó, de a monolitikus hatalmat mindenképpen védő római helytartó között, Krisztus és vádlói, valamint Pilátus és a tömeg között. Ahány alak, annyi magatartásforma, annyi gesztus. Vannak fanatikusok, gonoszok és együgyűek is a tömegben. A vádló főpap igyekszik méltóságteljesnek és igazságosnak, elfogulatlannak mutatkozni. Mások nem titkolják gyűlölködésüket, sunyi, álnok tekintettel követik az eseményeket, ellenséges arckifejezéssel kiáltoznak. Számukra a fiatal férfi veszélyezteti a fennálló rendet, s ezért inkább döntenek Barabásnak, a közönséges rablónak a szabadon bocsátása, mint a magát Messiásnak nevező Jézus felmentése mellett. Ezt az ellentétet, feszültséget elsősorban színekkel fejezte ki Munkácsy, a vérbeli kolorista. Elmondta barátainak, hogy a Biblia olvasásakor Jézus ruhájának fehér színe gyújtotta fel először képzeletét. Döntő a képen a fehér: sugárzást, tisztaságot jelent Krisztus alakján. A történeti hűségnek megfelelően fehér ruhában van a helytartó is, de felvillan egy fehér folt Krisztus mögött, egy hadonászó férfi ingeként, valamint a gyermekét tartó anya és egy idős férfi fejkendőjén is. Színpompájával tűnik ki a vádló főpap és a Pilátushoz közel ülők, állók ruházata. A festőre jellemző kék-vörös-fehér színhatás a drámaiság egyik biztosítéka, a másik drámai elem a kompozíció. Krisztus középen áll, tekintetünk az ő összekötözött kezéről indul el Pilátusig, és vezet tovább az anya alakjáig, az ágáló farizeusig, s vissza a fegyverrel kordont tartó katonán át a főalakig. Az ecsetjárás ugyancsak feszültséget hordoz: élénken, szélesen, indulatosan, szinte vibrálóan rakta fel Munkácsy a festékfoltokat. A festőt a kiélezett pszichológiai helyzet, a vélemények ütköztetése izgatta a képen. Nem az elmesélő munkált itt elsősorban (bár a Biblia ismeretében minden alakot, minden mondatot "be tudunk azonosítani"), hanem a drámai zseni: a festő nemcsak az eseményeket, de az eszmék küzdelmét is érzékeltette.

kútásó 2011.01.08. 17:34:03

@mement: az h a tiltas miatt nem merheto a fogyasztas nem minden esetben igaz. Ld. heroin fogyasztas, hiaba tiltjak mindenutt megis merheto, es az egyes orszagok osszehasonlithatok. Azert mert a heroinista elobb utbb fennakad a bunuldozes vagy az egeszsegugy halojan. Kelet-europaban sokkal alacsonyabb az opiatok fogyasztasa mert itt a tiltas is sokkal erosebb volt a kommunizmus alatt mint nyugaton.
Sztem a fogyasztas = elerhetoseg x igeny. Az h a tiltas hogyan hat a fogyasztasra az a tiltas targyatol fugg. Vannak dolgok amiknek a hozzaferhetoseget nagyon jol meg lehet akadalyozni es vannak dolgok amiket egyaltalan nem. Az igeny az akar nohet is a tiltas hatasara, de ugyanakkor az "igeny" legtobb esetben kielegitheto massal. Az emberek nem heroinra, vv-re, nagyobb autora vagynak, hanem egy fizikai vagy lelki kielegulesre, amit ezekkel el lehet erni. Igy bionyos dolgok tiltasa a fogyasztast atterelik egy masik dolog fogyasztasaba.

kapiksz 2011.01.08. 17:35:53

@kútásó: Egyet értek, ez bizony talált

gmower (törölt) 2011.01.08. 17:36:18

@kapiksz: Ne feledjük ki a képletből a csordaszellemet, valamint a reklám jelentőségét se! Nyilván egy embernek sincs arra ideje, hogy a világ minden megírt zeneszámát végighallgassa, majd eldöntse, hogy neki melyik tetszik a legjobban, inkább az történik, hogy hallod a tv-ben rádióban egy jóval szűkebb, valamilyen módon szűrt részét, és csak azokból válogatsz.

kapiksz 2011.01.08. 17:37:13

@hunocska: Ez nem semmi !! oda kellett figyelni rendesen. Fogadjunk ez egy szévelt anyag és Kut end Pészt volt a megoldás. De szó mi szó ! Komoly

kalandlövész · http://kalandloveszet.hu 2011.01.08. 17:37:58

Annak kellene örülni, hogy végre van egy normális médiatörvény.

mement 2011.01.08. 17:39:26

@kútásó: Ezek attol meg becsult ertekek maradnak, es nem pontosak, csak kozelitoleg

Azzal egyetertek hogy nem kifejezetten valo vilagra vagynak es nem kifejezetten heroinra, de azzal nem hogy az agymunkat nem igenylo szenny musorra ne vagynanak, vagy arra hogy neha napjan valamivel ussek magukat. Ha ezeket a lehetosegeiket korlatozzuk, vagy olyat kinalunk helyette ami nem megfelelo, akkor afele fordulnak ami tiltott, de kielegito.

kapiksz 2011.01.08. 17:39:52

@gmower: Nem feledjük, és bizony a promoció a reklám rengeteget számít és sajna akinek pénze van annak reklámra is és az emberek befolyásolhatóak. Teljesen igazad van

Nem vagyok fideszes 2011.01.08. 17:42:10

@tolsztoj:

Aha, értem. Tehát 1994-ben működött a butítás, 1998-ban nem, 2002-ben megint igen, 2006-ban méginkább, aztán varázsütésre 2010-ben újra nem. Érdekes.

Öreg, nagyon szánalmas vagy ezzel a dumával, de sebaj, nektek mindenre van ideológia, addig csűrtök-csavartok mindent, amíg az bele nem illik a szánalmas világképetekbe. Mellesleg ha nem volnál beoltva humor ellen, mint a jobbantak általában, akkor vennéd az iróniát és röhögnél egyet a nickemen, ahogy a normális emberek szoktak. Dehát mit is várjon az ember egy karótnyelt konzerv narancsostól...

A válasszal ne is fáraszd magad, baromira nem érdekelsz.

kapiksz 2011.01.08. 17:48:42

@Lófasz Hadnagy: Valóban !! a témában kár ennyire belekeverni a politikát, de az tény, hogy a befolyásolható többségen lehet alakítani - központilag is - , és ennek a mértéke mutatja a társadalmunk színvonalát !

Id. Lencsés István 2011.01.08. 17:57:37

@Lófasz Hadnagy: Nem kell bántani az alvó oroszlánt!

kapiksz 2011.01.08. 18:00:33

@hunocska: Hát ... nem tudom, de jó lenne ha tudnák

Id. Lencsés István 2011.01.08. 18:00:34

@LEG X: Mindenki egy normális törvénynek szeretne örülni, nem volt jó az elöző sem, de ez most nem javított rajta. Tudod ezt te is!

Id. Lencsés István 2011.01.08. 18:01:44

@kapiksz: Amennyiben tudnák, a magyarok lennének a legjobbak a világon.

kapiksz 2011.01.08. 18:05:58

@hunocska: Hát igen, nehéz téma ez, de a lényeg valahol itt van.

Kozmokrator · http://www.tudtad.com 2011.01.08. 18:12:27

Ha akarnák a Heti "fosást" régen kitűrhatták volna a pics@ba. Nem arról van szó, hogy a ValóVilágot támadják. Azzal, pedig egyetértek, hogy amíg az emberek többsége nézi, addig nem is akarnak csinélni mást...

egyenlítő 2011.01.08. 18:15:15

Csányi Vilmos: "Ugyanilyen igény kielégítését szolgálják a szappanoperák is. A mozgalmasan tálalt történetek tulajdonképpen egy szûkebb, a természetes emberi csoport méreteit megközelítõ társaságban zajlanak és lényegében olyan nem különösebben izgalmas, vagy látványos eseményekrõl szólnak, amelyhez hasonlóaknak mindenki aktív résztvevõje lehetne a saját csoportjában, ha lenne saját stabilis csoportja. Ám mivel nincsen, elfogadja a felkínált pszeudocsoportot és élvezi a virtuális történeteket, elfogadja, csoporttagnak tekinti a szereplõket, csoportot képzel maga köré. Ez a pszeudocsoport megkíméli a döntésektõl, a személyes résztvétel nyûgétõl, amit nem aktiválnak a valódi csoporthoz történt szocializáció motivációs mechanizmusai. Kényelmes pótlék százmillióknak."

www.hotdog.hu/magazin/magazin_article.hot?m_id=30360&a_id=502989&h_id=94849

egyenlítő 2011.01.08. 18:22:10

"Van egy lányom, Mulan. Tavaly, amikor nyolc éves volt, iskolai beszámolót, vagy házi feladatot írt a békákról. Éppen egy étteremben ültünk. Azt mondta: "Szóval akkor a békák lerakják a tojásokat, a tojásokból ebihalak lesznek, az ebihalakból meg békák."
...
Fölmentünk a netre, rákerestünk a macskák párzására. És sajnos, a YouTube-on számtalan videó van párzó macskákról. Megnéztük őket, és annyira hálás voltam, mert lenyűgözte az egész. "És mi van a kutyákkal?" Úgyhogy rákerestünk a kutyák párzására, és tudják, ahogy néztük, teljesen lekötötte a figyelmét.

Aztán azt kérdezte: "Anyu, szerinted van az interneten ilyen videó az emberekről is?" (Nevetés) És csak ekkor esett le, hogy a nyolc éves kislányomat kézen fogva vezettem be az internetes pornó világába.

Lenéztem erre a bizakodó, szerető arcra, és azt feleltem: "Dehogy. Teljesen ki van zárva."

www.ted.com/talks/lang/eng/julia_sweeney_has_the_talk.html

5 perces előadás. magyar felirat is van.

egyenlítő 2011.01.08. 18:27:39

@Kozmokrator: Mi a bajod velük? Minden csúnya szót gondosan kifütyülnek, kinn a sárga karika, és a múltkor még Tereskova is csak az asztal alatt emelgette a szoknyáját. Megjegyzem, ő egyetért a médiatörvénnyel :-)

herpa 2011.01.08. 18:35:40

"De kérdem én: miért is?"
Mert ezek állatok mind. Ha nem lennének erkölcsös vezetői a népnek, akik bölcsen irányítják őket, akkor egész álló nap csak basznának és zabálnának. Az pedig romlásba vinné a nemzetet.
Különben is ó idők, ó erkölcsök minden pillanatban minden helyen már érezrdek óta.

Id. Lencsés István 2011.01.08. 18:41:13

@kapiksz: Azért szemétség, hogy a Fellegit így felnyomták. Gondolom a semjén felszólítja majd, hogy huzzon el!

Fellegi szerint az Economist félretájékoztatott, a médiatörvénnyel minden rendben, csak a kommunikációját kúrták el. És nem is ivott bort a vacsorához.

Fellegi Tamás nemzeti fejlesztési miniszter az Origónak [1] elismerte, hogy ő mondta az Economist újságírójának a médiatörvénnyel kapcsolatban, hogy „elkúrtuk.” Hangsúlyozta ugyanakkor, hogy nem magára a törvényre, hanem annak kommunikációjára gondolt.

Id. Lencsés István 2011.01.08. 18:53:45

@herpa: Most is kibasznak velünk. A vérükben van ez, de a Semjén miért? A Deutsch ok, Orbán Ok, de semjén?

01020304 2011.01.08. 19:04:52

@csücsköm: nem azt írtam, amire reagálsz.

01020304 2011.01.08. 19:08:38

@mement: persze, szerda este, munka után szeretnél kikapcsolódni, ezért este nyolckor elmész biciklizni, mindezt télen.

Kontra:
Tegyük fel, hogy beleszól a KDNP a műsorszerkesztésbe, és csak az általuk jóváhagyott műsorok mehetnek le. Erre ér azt mondani, hogy ha nem tetszik a KDNP-s műsor, ne nézd?

01020304 2011.01.08. 19:19:52

@AnnaKarenina:
Akár lehetne kínai kivégzéseket is mutatni a tv-ben, majd egy kis szado-mazo szex, aztán szörnyű balesetekről felvételeket sugározni, a "Ha nem tetszik, kapcsolj el" elv mögé bújva?

Tudni kéne, hol a határ. Hogy ki jelöli ki a határokat? Vannak dolgok, amiket éreznie kell a döntéshozóknak.
Az eddigi döntéshozók (kereskedelmi tv-k) láthatóan nem csak feszegették a határokat, de át is lépték sokszor azokat.
Ideje lesz rendbe tenni az agyakat.

csücsköm 2011.01.08. 20:19:45

@arphetamin: "Nagyon sok, igényes, a tömegember lelke számára építő jellegű műsort lehetne sugározni. Már elkészített, megvásárolható sorozatok tömkelege áll rendelkezésre."

Erre próbáltam reagálni, alapként arra gondolva, hogy vajon akár a vv napi egy órája miért is ne férhetne bele bármilyen műsorrendbe?

kalandlövész · http://kalandloveszet.hu 2011.01.08. 20:35:50

Annak örüljünk, hogy végre van egy tisztességes médiatörvény.

01020304 2011.01.08. 20:39:29

@csücsköm:
Nem mondtam, hogy ÁLLANDÓAN építő jellegű műsorokat kell sugározni. (2011.01.08. 17:02:08)
Lehetnek pusztán szórakoztatóak, hogy Margitka, a sarki CBA tejpultosa is kikapcsolódhasson este.
Szórakoztatni lehet igényesen is. Például VV helyett egy vicces sorozat (például az Így jártam anyátokkal) sokat javítana a helyzeten.

Nem mellesleg érdemes megvizsgálni a kérdést is: ha holnaptól nem lennének valóságshow-k, és nem lennének vicces sorozatok, melyek hiányoznának? Nem hiszem, hogy az elhangzana, hogy "Úgy megnéznék egy kis reality show-t Okival, Pongóval, VV Ribikével, BB Józsival".
Van egyfajta "eszed, nem eszed, nem kapsz mást" hozzáállás, aminek véget kellene vetni.

Pángalaktikus-gégepukkasztó 2011.01.08. 20:40:38

@csücsköm:
Akkor sajnos nem értetted meg a lényegét annak amit majdnem gyógyszernevű barátunk, és még páran elmondani próbáltak.
Talán azért nem, mert ez a trágya átlép egy olyan határt, ami már többet árt mint használ, ami már nagyon nagy jóindulattal sem nevezhető építőnek, vagy igényesnek, ami tudatosan csak a botrányra, azaz népszerűség, azaz pénzre hajt, ótvar kurvákkal és primitív véglények szerepeltetésével.
Legyen valóságshow ok. De legyen akkor kulturált és színvonalas. Mint ahogy gondolom te sem szeretsz igénytelen krimit, természetfilmet, horrort, v egy egyszerű kis szórakoztató löttyöt nézni.
Ha igen, az más kérdés...

Alamio 2011.01.08. 20:51:37

Most kérnék ide minden olyan kommentelőt, aki azt magyarázta eddig, hogy
1. a médiatanács csak a kicsikkel bánik el
2. az RTL-klubhoz nem fog nyúlni, elvégre az Fidesz-érdekeltség

Mert ez kérem az, amit én várok egy médiahatóságtól. Hogy az ilyen műsorok tűnjenek el a süllyesztőben. Nem érv ugyanis a műsorválasztás joga. Ha a Salot adnák le főműsoridőben, arról is el lehetne kapcsolni. Demokratikusan.

gorcsev54 2011.01.08. 20:56:09

Azért talán nem a KDNP- nek kéne szerkeszteni a Tv műsort: Nem nézek VV. meg ilyesmiket de egyet azért még tudok a Tv- nek van távkapcsolója( hogy a kikapcs.gombot ne is említsem)tehát azt nézek amit akarok és ne mondja meg senki ,hogy mit nézzek. Ma délután bele néztem az ECHO Tv műsorába és (Bayer vagy ,hogy hívják) és mást nem hallottam mint szar, fos gané rohadt mocskos k.... stb.Ennyit a médiáról.Mikor már kellően idegesített a hatalmas intelligenciájuk ,kultúrájuk , akkor megfogtam a távkapcsolót.Ennyit a műsorszerkesztésről .

VoLk&StRoY 2011.01.08. 21:00:48

@arphetamin: igyekeztem elolvasni egésznapos munkásságodat. Írtad hogy "keresztény ember" vagy, ezért egy hasonlatot szeretnék figyelmedbe ajánlani. A különböző templomok építészetileg lenyűgöznek, de amikor eljön a prédikáció ideje ("műsoros rész"), akkor ideológiailag nem értek vele egyet (finoman szólva!), ezért menekülök onnan! De nem szeretném betiltatni, és lebeszélni, befolyásolni téged, vagy mást, hogy éljen az ideológia (vallás) választás jogával, és gyakorlásával! Tehát a te templomod, ha úgytetszik egy sajátságos média, úgy ahogyan másnak a világi szórakozást nyújtó médiák. Hidd el, ha mindent a saját képetekre formálnátok, nektek is szomorúbb lenne a világ!

proton1701 2011.01.08. 21:01:45

A ValóVilágot én is letiltanám . Persze nem kell ilyet nézni mondjátok de gyártani sem kell és akkor nem lehet nézni sem. Magyarország söpredéke lakik ott benn, ocsmányul beszélnek , primitívek , az egész műsor nem szól másról csak , hogy ki hogyan szól be a másiknak és ki kivel kefél? Tényleg ez lenne a mai szórakozásunk az egyik legnézettebb csatornán? Hát ne legyen. Olcsó és népbutító műsorok mennek az RTLKlub-on. Ennek véget kell vetni. Ha nem megy magától akkor erőszakkal. Ez ne legyen téma a fiatalok között , hogy melyik bunkó vagy hülye kurva mit mondott előző este és de fájin meg menő dolog ez....

tabim 2011.01.08. 21:14:42

Te most magadat próbálod meggyőzni?

"arra enged következtetni, hogy az emberek azért nézik, mert nézni akarják"

szerintem meg azért, mert főműsoridőben nincs más. legfeljebb még a tetűkettesen lehet nézni a celebeket ahogy a sárban dagonyáznak. az is igazi kultúrműsor.
semmi bajod nem lesz, ha "betiltják" az ilyen jellegű műsorokat.

Alamio 2011.01.08. 21:16:47

@VoLk&StRoY: Nem kell mindent- lehet mindenkinek személyes agyradírja. De ne védd már ezt... Neked is érezned kell, hogy ez nem egy templomi prédikáció szinvonala.

no mail, no problem 2011.01.08. 21:18:17

@arphetamin:

"Párhuzam:
Menj egy szórakozóhelyre, ott kezdj mindenkit inzultálni, és mikor a kidobók kiraknak téged, hisztizz, hogy a kidobók csúnyán bántak veled, és, hogy az inzultált közönségnek nem kötelező ott szórakoznia. "

Nagyon, jó, mégiscsak érted te mi történik itten.

Jelenleg a szórakozóhelyen (RTL Klub) majd kétmillió ember szórakozik, és nézi a VV4-t. Mire bement oda a választásokon még csak el sem indult kormánypárt, a KDNP, és mindenkit elkezdett inzultálni, hogy nem kötelező ott szórakozni, hanem kötelezőleg mindenki menjen haza. Aztán amikor kidobók, vagy a szórakozok, pont kivágják a hóra, mint a taknyot, akkor kurvára meg lesz sértődve, és ott fog nyínyi, hogy így családok, meg úgy értékek, ahogy teszi ezt most is.

Alamio 2011.01.08. 21:23:04

Ja, és önmagában a nézettség nem indokol semmit. Nem minden jó, amit sokan csinálnak. Rengeteg ember túrja az orrát, vagy rágja a körmét. A kereszténydemokratákat is 3 millióan szavazták a parlamentbe, ha már tömegességnél tartunk.

Kandabula 2011.01.08. 21:30:31

A Való Világ, az a való világ egy része. A vetélkedős műsorokat azért nézem, hogy lemérjem saját tudásomat, egyben izguljak a szimpatikus versenyzőkért és kárörvendjek a butákon. Amikor a VV-t nézem, belegondolok, hogy én hogyan csinálnám. Őszintén dühöngök itt is az álfeszültségek bornírtsága miatt, egyben belegondolok: ha nagy a tét, én hogyan viselkednék. Néha, ha a villamoson utazom, végignézek utastársaimon és eljátszom a gondolattal: ha most valami tragédia történne, kire lehetne számítani? Van az a vicc: ha a Szaharába mész kirándulni, jól válaszd ki a partnereidet, mert lehet, hogy meg kell enned őket. Egyébként pedig akinek nem tetszik egy TV-műsor, akkor ne nézze. Ne menjen moziba olyan filmre, amit utál, ne egyen olyasmit, amit nem szeret, ne vegyen olyan könyvet, ne barátkozzon számára nem szimpatikus emberekkel. És főleg, ne akarjon beavatkozni mások szórakozásába, hacsak nem törték be az ablakát a labdával. Mert egy olyan linkóci műsornak, mint a VV is van tanulsága, megmutatja, hogy milyenek vagyunk.

01020304 2011.01.08. 21:38:19

@VoLk&StRoY: Hol írtam hogy keresztény vagyok?

AnnaKarenina 2011.01.08. 21:49:08

@arphetamin: Magamat idézem: 17.01
Persze, hogy van és kell szabályozás, eddig is volt, ha nem tartották be, büntetés.

Nem mondtam, hogy kivégzést, szado-mazot, vagy bármi ilyesmit kellene mutatni.
Ezzel szemben megtámadtak egy műsort, egy TV-csatornát feleslegesen, mert a műsor nem pornográf, ugyanakkor számos olyan csatorna van, ami este 11-től valóban pornót mutat. Leírtam már, abba lehet hagyni.

01020304 2011.01.08. 21:51:12

@no mail, no problem: Az a hasonlat (párhuzam) másról szólt, mint amit te leírsz.

De maradjunk a te hasonlatodnál:

Azon a szórakozóhelyen bulizik a lányod is. A többiektől is azt látja, ezért ő is elkezd "Szopnék" feliratú pólókat hordani. A lányod mehetne kávézóba is beszélgetni, de ő bulizni akar, bulizásra pedig csak így van lehetősége.
Te pedig elkönyveled mindezt, áldásod adod rá.

A dekadens viselkedés hétköznapivá és elfogadottá vált olyannyira, hogy vannak, akik (mint a lázadó tinédzserek, akiknek ne mondja meg senki meg, mi a jó/helyes) kiállnak mellette. Ez elkeserítő.

AnnaKarenina 2011.01.08. 21:53:42

@Alamio: "Mert ez kérem az, amit én várok egy médiahatóságtól. Hogy az ilyen műsorok tűnjenek el a süllyesztőben."

Te fogod szerkeszteni ezután a TV-műsorokat? Ha nem nézed, honnan tudod, hogy milyen? Mondták, gondolod?
De egyébként legyen igazatok és hallgassátok, nézzétek majd azt, amit ez az áldott jó és különlegesen erkölcsös jelenlegi hatalom megenged nektek.

01020304 2011.01.08. 21:55:21

@AnnaKarenina:

Csak kérdeztem, nem állítottam, hogy ezt mondtad.

Eddig azt hittem, normális hangnemben beszélgetünk, ezek szerint tévedtem. Nem kedvelem, ha parancsolgatnak nekem.

fotengelyszimering 2011.01.08. 21:56:51

A kereskedelmi tv-k a műsorok közötti reklámokból élnek, fontos a műsorok nézettsége.
Az alacsony nézettségű műsorok nem hoznak bevételt, tehát leveszik műsorról.
A VV egy, nekem egyáltalán nem tetsző (nem is nézem, képes vagyok elkapcsolni!) liszenszes műsor,ami nézettsége magas, ez tény, tehát megéri sugározni.
Kérdéseim:
- Aki feljelent, az maga is nézi a műsort? Puff!
- A VV-t ellenző emberek joga miért lenne erősebb a VV-t nézni akarókénál?
- Miért nem a kormány "kiszolgálócsatornájává" silányított köztévéket" javítják meg? (A régi Estét akarom Mészáros Antóniával, nem Orbán hazajáró fosát!)
- Miért kellett 2014-ig kitolni a digitális adásra átállást? Ja, akkor min. 8 csatorna lenne nézhető és nem lehetne mondani, hogy nincs választék, ugye?
- Az emberek miért VV-t néznek, amikor van nekik mtv1 vagy tv2-jük?
- Ha a kereskedelmi tv-k -kdnp approved- műsorokat játszanának, de ember nem nézné őket, az állam kárpótolná a csatornákat a bevétel kiesés miatt?

Persze megint minden az emberek érdekében történik.Majd az új műsorok még a népszaporulatot is fokozzák!

tapasztalteladó 2011.01.08. 21:57:48

@arphetamin: azért másnak parancsolgatnál,hogy mit nézzen...
álszentek vagytok

AnnaKarenina 2011.01.08. 21:58:53

@arphetamin: Te egyszerűen nem hiszed el, hogy viszonylag kevés olyan dolog van, amiről egyértelműen meg lehet mondani, hogy jó, vagy rossz, mert a világ annál jóval bonyolultabb. Ugyanakkor azt a nagyon keveset, amiről tudnunk kell, hogy jó, vagy rossz, alapból meg kell tanítanod a gyerekednek és akkor már nem fog eltévedni a világban. Akkor mindig el tudja dönteni, hogy mit válasszon. Csak annak kell megijednie, hogy TV-műsor ártani tud, aki nem biztos az értékeiben.

AnnaKarenina 2011.01.08. 22:02:25

@arphetamin: A kérdés feltevése eleve arra utalt szerintem, hogy mi, akik nem értünk egyet ezekkel az álszent dumákkal, annyira elvetemültek vagyunk, hogy ilyesmit is nyugodtan eltűrnénk A szabadság nem szabadosság..

Alamio 2011.01.08. 22:08:31

@AnnaKarenina: Nem fogom szerkeszteni. Minden TV-műsorból, ami rendszeres megkísérelek megnézni egy részt- ebből is. A kritikai alaphoz ennyi kell. Tényleg csak a "nem tojtál még tojást tehát ne kritizáld" módon tudtál belekötni abba amit írtam? És nyilván a tolerancia mondatja veled az utolsó mondatot is.
@tapasztalteladó: Van olyan kényszer is, ami nem tudatosul. Amikor 3 csatornám van, és azon egyidőben megy 3 alja valóságsó, akkor nem biztos, hogy eszembe jut a TV kikapcsolása, el is fogadhatom, hogy most ilyen a világ (az E/1 ne tévesszen meg). Tényleg véditek ezt a műsort? Milyen értéket képvisel, amit megéri védeni? Tényleg érdekel...

Alamio 2011.01.08. 22:10:32

@AnnaKarenina: "Csak annak kell megijednie, hogy TV-műsor ártani tud, aki nem biztos az értékeiben. "
Ez szentigaz, ha önmagáról van szó. De ha a gyerekéről, vagy felebarátairól... Az ember nem mindig önző, néha gondol másokra is. És egy párt, ami a köz szolgálatára esküszik fel, talán a közre is kell, hogy gondoljon.

egyenlítő 2011.01.08. 22:13:01

Azt hiszem, az úgy nem fog működni, hogy a kormány mondja meg a kertv-knek:
- mi legyen műsoron,
- mennyi reklámot adhat,
- mennyit fizessen mindezért neki.

Ez kb. a BKV, vagy a MÁV színvonala lenne. Biztos, hogy az volna a jobb?

mement 2011.01.08. 22:16:26

@arphetamin: nem, ne szoljon bele ilyen mertekben egyik part se.

Szerintem ha a tv szar musort ad akkor nem kell nezni, es ha kevesen nezik akkor nem hoz penzt, es lesz olyan amire valoban van igeny.

johanna-ne 2011.01.08. 22:16:42

@Lófasz Hadnagy: Akkor most a Liptai és Demcsák is röptetve lesz, mert egyik a volt kormányszóvivő barátnője, másik majdnem kormányszóvivő lett az MSZP-nél.Hajjaj mi lesz még itt.??

AnnaKarenina 2011.01.08. 22:17:48

@Alamio: Az utolsó mondatot valóban nem a tolerancia, hanem a legalább annyira határozott értékítélet mondatta velem, mint a te mondataidat a TV-műsorról. Csak ez nem TV-műsor, ezt velünk játszatják.

taecleau 2011.01.08. 22:19:51

Verlaine és Rimbaud verseket? Pont két buzit?? Na neee!

01020304 2011.01.08. 22:36:08

@AnnaKarenina: De jó, hogy nem nekem kellett felhozni: már rég a szabadosság jellemzi a tv műsorokat, nem a szabadság.

Nem érdekel, mi megy a tv-ben, de nem szeretném, hogy a gyermekem majd egy olyan társadalomba születne, amely számára a ValóVilág szintű igénytelenség lenne az általánosan elfogadott és elvárt. Fura azt látni, hogy foggal-körömmel ragaszkodtok ezekhez az színvonaltalan műsorokhoz.

Talán most majd visszanyal a fagyi: ha nem tetszik nektek a kulturálatlan műsorok tiltása, nem kell tv-t nézni, el lehet menni biciklizni a Börzsönybe (mement 2011.01.08. 16:54:44)

AnnaKarenina 2011.01.08. 22:36:31

@Alamio: Én nem értem azokat, akiknek a gyerekei össze-vissza tévéznek. Ez tényleg az a szint, ahol te, vagy bárki más szülő valódi szabályokat állíthat a gyerek elé.
A köz szolgálatát e téren meg gyakorolja csak a közszolgálati TV minőségének javításában.

AnnaKarenina 2011.01.08. 22:37:15

@arphetamin: Cinikus vagy, mint ezek. Pont.

AnnaKarenina 2011.01.08. 22:40:23

@arphetamin: Először csak a TV-műsorokat fogjátok kifogásolni, majd a könyveket, aztán a nők viseletét, a frizurát, stb. Nem ismerős ez valahonnan?

mement 2011.01.08. 22:50:06

@arphetamin: en a te ragaszkodasodat nem ertem a TV hez:)

01020304 2011.01.08. 22:54:38

@AnnaKarenina:
"Először csak a TV-műsorokat fogjátok kifogásolni, majd a könyveket, aztán a nők viseletét, a frizurát, stb. Nem ismerős ez valahonnan?"

"Ma egy tornapapucs, holnap a világ?"
Ugyan már... :D

01020304 2011.01.08. 22:55:56

@mement:

Nem ragaszkodok a tv-hez:
"Nem érdekel, mi megy a tv-ben, de nem szeretném, hogy a gyermekem majd egy olyan társadalomba születne, amely számára a ValóVilág szintű igénytelenség lenne az általánosan elfogadott és elvárt."

Alamio 2011.01.08. 22:57:25

@AnnaKarenina: A kereskedelmi és közszolgálati TV-k bizonyosan nem kezelhetőek külön a médiatörvényben. AZ lenne a diszkrimináció. És a médiatörvény nem azt akarja megmondani mit szabad, hanem azt, hogy mit nem. Óriási különbség van a nem tolerált, és a kötelező magatartás-szabályozásban. De szerintem a Btk. is hülyeség, ha nem tetszik, hogy valaki furkósbottal rabol ki, nem muszáj kimenni az utcára... Jesszus. Eddig is halálra büntették a kertvket a valóságshowk miatt, bezzeg ha a médiahatóság csinálja, az már világfájdalom.
Amúgy ezt már sokadszor kérdezem: ezt a műsort tényleg véditek?

mement 2011.01.08. 23:00:25

@arphetamin: Igen, ha a gyerekeidet nem a tv elott neveled, vagy csak kis szelete az eletuknek es ezt masok is kovetik akkor ez egy szebb vilag lesz.
De bulvarszenny helyetti KDNPs erkolcsi propaganda ugyanannak a lonak a masik oldala.

01020304 2011.01.08. 23:03:00

@AnnaKarenina:
"Cinikus vagy, mint ezek."

Pontosítanék: cinikus vagyok, mint ti, amikor a "Ha nem teszik, ne nézd" mögé bújtok.

01020304 2011.01.08. 23:09:04

@mement:
Akarva-akaratlanul is beülhet a tv elé, nem leszek mindig ott vele.
Titeket tudlak ismételni: nem szabad vagy feketén vagy fehéren látni. Könnyen lehet, hogy nem esik át a ló túloldalára a szabályzás. Ahogy te írtad: jelenleg a ló egyik oldalán vagyunk. (gyönyörű képzavarral élek :) )

mement 2011.01.08. 23:14:11

@arphetamin: nem erted mi a kulonbseg akozott hogy az igenyek alakitjak a musort, vagy valamilyen ideologia. En az utobbira annyira sem vagyok kivancsi mint az elsore.

Alamio 2011.01.08. 23:22:33

@mement: Létezik, hogy azt hiszed, eddig nem volt benne ideológiai irányítás?

01020304 2011.01.08. 23:29:25

@mement: Óh, ez utópisztikus elképzelés. Nem az igények alakítják a tv műsort, hanem gazdasági érdekek: olcsón csinálni olyat,a mi sok embert vonz. Viszont ez a sok ember a gagyi és a kevésbé gagyi közül választhat, nem pedig a színvonalas és színvonalasabb közül. Kénytelenek beérni a gagyival.

Újabb hasonlat: képzeljük el, milyen lenne, ha a boltokban csak párizsit lehetne kapni. Páran eldöntenék: ettől kezdve szabályozzák, hogy párizsi nincs többé, csak a húst nagy arányban tartalmazó felvágottat lehetne kapni, parizer áron. Gondolom, érthető vagyok.

mement 2011.01.08. 23:37:28

@arphetamin: az mas ha ha valasztasi lehetoseget kinalsz, aki akar es akinek tetszik az nezhet mast, de ez az IKSZ es katyvasz valalhatatlan.
elvben ennek az elkepzelesnek kedvezne a digitalis szoras.
@Alamio: Nem, dehogy:)

őröltbors · http://urespiritos.blog.hu/ 2011.01.08. 23:42:28

@fűtőtest: Hát igen, ez megmagyarázná a nagy betűket... :D:D

Kandabula 2011.01.08. 23:42:45

@arphetamin: én a Börzsönybe járok kerékpározni és közben népdalokat énekelek. A televíziót az ördög masinájának tartom. Egyszer volt nekem, de megvilágosodtam és elajándékoztam egy ellenségemnek. Az illető azóta elvált, gyerekei sitten. Köhög is. Könyörög, hogy vegyem le róla a rontást. Hát egy nagy lófaszt!

01020304 2011.01.08. 23:46:19

@mement: Téged nem fog senki korlátozni, nem fogják megmondani, mit nézz.
Azt fogják megmondani a csatornáknak, hogy mit nem nézethetnek veled.

Tény, hogy eddig se 24/7 ment a szenny. De ezután se Verlaine és Rimbaud versek mennek majd a nap 24 órájában, ahogyan azt a kedves posztoló ferdítette. Egyszerűen csak a kirívó eseteknek veszik majd elejét.

mement 2011.01.08. 23:56:32

@arphetamin: "Egyszerűen csak a kirívó eseteknek veszik majd elejét."

Igy legyen.

VoLk&StRoY 2011.01.09. 12:35:39

@arphetamin:

Ebből gondoltam:)

arphetamin 2011.01.08. 16:07:02

@Fatal Error! System Halted!: Nem akarok zsidózni, és nem is fogok. Az zavar, hogy a keresztényeket szidják unos-untalan.

01020304 2011.01.09. 12:38:39

@VoLk&StRoY: az a fránya egészséges igazságérzetem :D

VoLk&StRoY 2011.01.09. 12:39:32

@Alamio: nem volt alpári a stílus, ezért igyekeztem én is, bár vszínűleg igazad van(:@

VoLk&StRoY 2011.01.09. 12:41:48

@arphetamin: egyezzünk ki döntetlenben:)

01020304 2011.01.09. 12:43:00

@VoLk&StRoY: már ha harc lett volna :D

Papichulo 2011.01.09. 15:20:57

@inframazsola:
"Az analóg tv adás annyit tesz, hogy egy feszültségjel megjelenik neked valahol az utcában, azt te kábellel bevezeted a tv-be, ahol valamilyen jelformálás után a kábelen beérkező jellel vezérlik a kijelzőt. "

Itt nem az IPTV-rol van szo es nem is a digitalis kabel-tv-rol. Azokat senki sem akarja torvenyileg szabalyozni. Ott a szolgaltato erdeke, hogy a versenykepesseg miatt tobb csatornat sugarozzon, melyet a szukos savszelesseg miatt mar csak digitalisan tud.

A felszini analog sugarzas beszunteteset toltak el torvenyilag, melyet a DVB-T-vel akarnak kivaltani. Itt pedig semmilyen ketiranyu jel nincs. Semmivel nem tudnak jobban merni nezettseget, ha azon a hullamhosszon nem analog adjak a tv jelet, hanem mpeg4-ben.

Legkozelebb nezd meg, hogy mire reagalsz!
süti beállítások módosítása